facebook
SHOPS.ZIPY ZIPY.CO.IL
Новинка! “Нет” таможенным сборам! Вернём все налоги бесплатно!
Русский
Русский
Русский

Choose your language

Регистрация
Регистрация
Вход
0 0
Ибей на русском –
покупать за границей легко
Ибей на русском
findzip-banner
נשמח לעזור לך! Какой у вас вопрос?
  • הזמנה שביצעתי
  • החשבון שלי
  • זיכויים והחזרות
  • מידע על מוצרים
  • עוד נושאים

הזמנה שביצעתי

המוצר שלי עדיין לא הגיע, מה לעשות?

ניתן גם לדווח על אי הגעת המוצר בתפריט ההזמנות לתפריט ההזמנות.

עשיתי הזמנה ויש טעות בפרטים שכתבתי, אפשר לתקן?

אם כתבת שם או כתובת לא נכונים או שבחרת צבע, מידה, דגם או מספר פרטים לא נכון יש לכתוב הודעה למוכר.

ניתך לכתוב למוכר גם דרך תפריט ההזמנות לתפריט ההזמנות.

איך אפשר לבטל הזמנה?

ביטול יכול להתבצע רק בסמוך לביצוע ההזמנה ורק באישור המוכר.

כתוב לי שהמוצר לא נשלח, מה הבעיה?

עד שבוע לשליחת המוצר זה תקין לחלוטין אם עבר יותר משבוע יש לכתוב הודעה למוכר

ניתך לכתוב למוכר גם דרך תפריט ההזמנות לתפריט ההזמנות

למה לא קיבלתי אישור על ההזמנה למייל?

טופס סיכום ההזמנה נשלח לכתובת המייל שציינת בהזמנה, נוכל לאתר את ההזמנה ובעזרתה את את כתובת המייל.

לא מצאתי תשובה לשאלה שלי

אנחנו מבינים שלא הצלחת למצוא תשובה לשאלה שלך בעמוד התמיכה
ניתן לפתוח פניה מול צוות התמיכה

יש לקחת בחשבון שזמן המענה הוא 24 שעות בממוצע

לשלוח פניה

החשבון שלי

מה כתובת המייל איתה עלי להתחבר לאתר?

עליך להתחבר עם כתובת המייל שרשמת בעת ביצוע ההזמנה.

איתור כתובת מייל
שכחתי את הסיסמה שלי

נא לכתוב את כתובת המייל שלך:

Новый пароль был отправлен по электронной почте. Проверьте вашу почту.
סיסמה חדשה תישלח אליך למייל
קיבלתי זיכוי, איך אפשר להשתמש בו?

ניתן לממש את הזיכוי לאחר ההתחברות לחשבון באתר
בקניה הבאה, סכום הזיכוי יקוזז באופן אוטומטי מסכום הקניה ויהיה ניתן לראות זאת על המסך בעת ביצוע התשלום.

למה אני לא רואה את ההזמנה שעשיתי בתפריט ההזמנות?

ייתכן שההזמנה נשמרה על כתובת מייל אחרת או שגויה

איחור כתובת מייל
אני רוצה לעדכן את הפרטים שלי באתר

לעידכון הפרטים ניתן להיכנס לתפריט הפרופיל שלי ולערוך.

לא מצאתי תשובה לשאלה שלי

אנחנו מבינים שלא הצלחת למצוא תשובה לשאלה שלך בעמוד התמיכה
ניתן לפתוח פניה מול צוות התמיכה

יש לקחת בחשבון שזמן המענה הוא 24 שעות בממוצע

לשלוח פניה

זיכויים והחזרות

למה המוצר שלי לא הגיע?

ניתן גם לדווח על אי הגעת המוצר בתפריט ההזמנות לתפריט ההזמנות.

קיבלתי זיכוי באתר, איך משתמשים בו?

ניתן לממש את הזיכוי לאחר ההתחברות לחשבון באתר
בקניה הבאה, סכום הזיכוי יקוזז באופן אוטומטי מסכום הקניה ויהיה ניתן לראות זאת על המסך בעת ביצוע התשלום.

איך אפשר להעביר את הזיכוי לכרטיס האשראי?

ניתן גם להעביר את הזיכוי אל האשראי בתפריט הפרופיל שלי לאחר ההתחברות

המוצר הגיע פגום או שונה ממה שהזמנתי, מה לעשות?

נוכל לפתוח עבורך פניה במסגרת הגנת הצרכן שקיימת לזמן מוגבל.

קיבלתי את המוצר ולא אהבתי, איך מחזירים?

נוכל לבדוק עברוך אפשרות להחזיר את המוצר אל המוכר בתמורה להחזר כספי יש לקחת בחשבון שעלות המשלוח אל המוכר היא על חשבון הלקוח

המוצר שהזמנתי הגיע לכתובת הלא נכונה

נוכל לפתוח עבורך פניה מול המוכר במסגרת הגנת הצרכן

קיבלתי מוצר אחרי שקיבלתי עליו זיכוי

אנחנו שמחים לשמוע שהמוצר התקבל אצלך!

לא מצאתי תשובה לשאלה שלי

אנחנו מבינים שלא הצלחת למצוא תשובה לשאלה שלך בעמוד התמיכה
ניתן לפתוח פניה מול צוות התמיכה

יש לקחת בחשבון שזמן המענה הוא 24 שעות בממוצע

לשלוח פניה

מידע על מוצרים

ממה מורכב המחיר של המוצרים?

מחיר המוצר = מחיר מוצר + מחיר משלוח (כפי שמוצג באתרים בחו"ל) + עמלה שנגבת על ידנו
בזכות העמלה אנחנו יכולים לפעול ולהמשיך להשקיע בפיתוח האתר ובשיפור השירות.

לא קיבלת תשובה לשאלה שלך? אנחנו מזמינים אותך לגשת לעמוד התשובות

לעמוד התשובות
איך מחפשים מוצר באתר?

חיפוש המוצרים באתר נעשה לפי קטגוריות או מילות חיפוש
החיפוש מתבצע באופן אישי על ידי הלקוח.

למדריך המלא
איך אפשר לדרג מוכר או מוצר?

באתר שלנו ניתן להשאיר דירוג רק לאחר קבלת מוצרים
לאחר סימון "קיבלתי את המוצר" בתפריט ההזמנות, תיפתח האפשרות לדרג.

לתפריט ההזמנות שלי
אני רוצה לכתוב הודעה למוכר, איך עושים את זה?

ניתן לכתוב למוכר גם דרך תפריט ההזמנות לתפריט ההזמנות.

לא מצאתי תשובה לשאלה שלי

אנחנו מבינים שלא הצלחת למצוא תשובה לשאלה שלך בעמוד התמיכה
ניתן לפתוח פניה מול צוות התמיכה

יש לקחת בחשבון שזמן המענה הוא 24 שעות בממוצע

לשלוח פניה

עוד נושאים

למה אין טלפון לתמיכה?

מדיניות החברה היא תקשורת מתועדת בכתב
בצורה זו אנחנו יכולים לספק ללקוחות שלנו את התשובות המקצועיות והמדויקות ביותר
בנוסף, יש אפשרות למעקב הדדי של הלקוח ושלנו על ההתכתבויות

מה זה שירות מגן מכס?

שירות מגן מכס שלנו, יתן לך כיסוי מלא על הוצאות שיחרור החבילה מהמכס.

לא קיבלת תשובה לשאלה שלך? אנחנו מזמינים אותך לגשת לעמוד התשובות.

לעמוד התשובות מדריך מלא על מגן מכס
יש לי מגן מכס והחבילה שלי נעצרה, מה לעשות?

התשלום למכס מתבצע על ידי הלקוח
אנחנו נזכה אותך לאחר שנקבל את הקבלה על התשלום

לא מצאתי תשובה לשאלה שלי

אנחנו מבינים שלא הצלחת למצוא תשובה לשאלה שלך בעמוד התמיכה
ניתן לפתוח פניה מול צוות התמיכה

יש לקחת בחשבון שזמן המענה הוא 24 שעות בממוצע

לשלוח פניה

Ибей на русском - покупки за границей

eBay на русском — наиболее передовая и продвинутая торговая платформа в мире теперь приходит и в Израиле, чтобы вы ни в коем случае не смогли пропустить ее. Заинтересованность в eBay стремительно растет с каждым годом, а объемы коммерческих операций на этой платформе увеличиваются на десятки процентов. Мы не могли не заметить усиливающейся необходимости в интерфейсе, который удовлетворил бы израильскую публику и максимально соответствовал бы потребностям клиентов в Израиле. Никогда еще купить понравившийся вам товар не было так просто: вы вводите на русском название товара, который хотите купить на eBay, а мы берем на себя все заботы, связанные со скорейшим прохождением громоздких процедур, с которыми нам иногда приходится сталкиваться на eBay. С помощью предоставляемого нами сервиса вы можете заказать товары на eBay и других сайтах без необходимости регистрироваться на PayPal и других сервисах. Неужели eBay на русском до сих пор не существовал? У нас вы можете выполнять поиск на eBay на русском и получать подробную информацию о товарах, которые вы ищете, на знакомом языке. Все еще сомневаетесь? Предлагаем вам попробовать нечто новое и воспользоваться eBay на русском.